MaskeZaMob | Online prodaja delova za mobilne telefone

Često postavljena pitanja

Rok isporuke?
Poručeni artikli stižu na adresu koju ste ostavili u formi za poručivanje u roku od jednog do dva radna dana, kurirskom službom koju ste odabrali (Daily Express, Post Express).  

Cena dostave?
Cena dostave iznosi 350 RSD.

Način plaćanja?
Plaćanje poručene robe se može izvršiti na tri načina:

  1. Pouzećem – plaćanje kuriru izabrane kurirske službe prilikom isporuke i provere robe
  2. Platnim karticama
  3. E-bankingom na račun firme

 
Šta se dešava ako stigne pogrešan paket?
Ukoliko Vam greškom pošaljemo nešto što niste naručili (ako se razlikuje od porudžbenice), unapred se izvinjavamo, dok ćemo previd nastojati da ispravimo u najkraćem mogućem roku. U tom slučaju, troškovi transporta pogrešno poslate robe padaju na naš teret.

Šta se dešava ukoliko je pošiljka oštećena?
Ukoliko je pošiljka iz nekog razloga oštećena, vraćate nam je kurirskom službom, a troškove transporta snosimo mi.

Koliko je vremena potrebno za refundaciju?
Proces refundacije započinjemo odmah nakon prijema reklamirane robe, i on može trajati najduže 7 radnih dana.

Otkazivanje porudžbine?
Pre otkazivanja porudžbine, molimo Vas da proverite da li je pošiljka poslata. Ukoliko nije, otkazivanje možete izvršiti putem našeg imejla porudzbenica@maskezamob.rs ili putem telefona 066443344.

Kako da proverim da li je pošiljka poslata?
Status porudžbine možete proveriti putem našeg imejla porudzbenica@maskezamob.rs ili putem telefona 066443344.

Kako da budete sigurni da je porudžbina poslata?
Nakon kreiranja porudžbine, stiže Vam potvrdni imejl ili SMS u roku od nekoliko minuta.

Meni